Aerobic oktatók

Aerobic oktatók

kép
Radácsi Emese

Gyerekkorom óta nagyon fontos szerepet játszott az életemben a sport és a mozgás. 2009-ben elvégeztem a TFTI aerobik sportoktatói képzést. Folyamatosan képzem magam, hogy edzéseimet, minél színesebbé es változatosabbá tegyem.

Határozott célom, hogy edzőként megszerettessem a vendégeimmel a mozgás örömét. Segítséget szeretnék nyújtani Neked az aktív alakformálásban, fogyasztói tréningeken, erősítő edzésekben.

Fontos számomra a megelőzés, ezért próbálok vendégeimnek személyre szabott edzésprogramot összeállítani. Az edzések során óráimon funkcionális eszközöket is használok pl: TRX, TRX Riptainer, Bosu, Gymstick, Kettlebel.

Vendégeim adottságait figyelembe véve igyekszem, minél változatosabb, színesebb edzéseket tartani, igy soha sincs két egyforma edzés.

 

A jó eredményekért meg kell dolgozni, csak igy lehet fejlődést elérni.  Személyi edzőkent folyamatosan foglak motiválni.

 

Várlak szeretettel, változtass az életformádon! 😉

 

Névtelen
Bimbó Beáta

Örökmozgó létemre, az edzésben találtam meg azt, ami igazán örömmel tölt el „Ez ad nekem erőt és mindent legyőző akaratot!” :-) Edzéseimen nagy hangsúlyt kap a funkcionális edzés, épp ezért a TRX-et tartom a legjobb eszköznek hozzá. Óráimon az egész testet átmozgatjuk, minden izomcsoport sorra kerül, kiemelt figyelemmel a core izmokra. Köredzés szerűen felépített, kemény változatos gyakorlatokra számíthatsz, maximálisan szemelőtt tartva a helyes végrehajtást és a prevenciót, mind e mellett mindenki megkapja a szükséges figyelmet és motivációt, így a hatékonyság garantált.

Tanulmányaim:

Internetional Wellness Institute: Személyi edző – 2016
R-Med: TRX suspension trainer - 2014
International Wellness Institute: Aerobik edző – 2014
TFTI Sport oktató vitorlázás sportágban - 2008

 

Vágó Evelin
Vágó Evelin

A rendszeres fizikai aktivitás már kisgyermekkorom óta szerves részét képezi az életemnek, szinte nincs olyan sport, amit ne próbáltam volna ki.

Tanulmányok:
2011 óta foglalkozom oktatással, nagyon szeretek  sportolni, mert jótékony hatása a szervezet teljes egészére kihat.
2013-ban a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karán rekreáció szervező és egészségfejlesztőként végeztem, majd 2015 júniusában a Testnevelési Egyetemen rekreáció irányítóként szereztem meg a diplomámat.

Tanulmányaim során főbb tantárgyaim között szerepelt az anatómia, az élettan, az edzéselmélet, a táplálkozásélettan, az egészségmagatartástan, a gimnasztika, a torna, a terápiás sportrekreáció, az egészségfejlesztés és a mentális rekreáció. Szakdolgozatomban és diplomadolgozatomban is, a terhes nők és szülés utáni nők életmódbeli változásait vizsgáltam.

Sok szeretettel várlak!

Pörzse Ildikó

Törekszem a kemény edzés mellett a jó hangulat megteremtésére is. Klasszikus aerobik elemekből felépített, dinamikus, az egész testet megdolgoztató gyakorlatokból álló edzéseket tartok, amelyek segítségével hatékonyan formálhatjuk az alakunkat és javíthatjuk a kondíciónkat.

Ha egy csoportos órára vágysz, ahol a jó hangulatú vidám társaságban szinte elröpül a mozgásra szánt 60 perc, köztünk a helyed!

Névtelen
Simon Melinda

Már 8 évesen elkezdtem triatlonozni, egészen 20 éves koromig aktívan edzettem.
Sok mindent megtanultam a 10-12 évnyi rendszeres sportolásnak köszönhetően:
kitartást, együttműködést, önállóságot.
Ezeknek pedig a hétköznapokban is sok hasznát veszem mind a mai napig.
Az életemet mindig nagyon meghatározta a sport, éppen ezért úgy éreztem, hogy ezzel szeretnék hivatásszerűen foglalkozni, és annak szentelem az életem, hogy átadjam az embereknek a mozgás örömét.

Nagyon szeretek új emberekkel megismerkedni, élvezni az élet minden pillanatát, állandóan vidám és mosolygós lány vagyok.
Ha szeretnéd, hogy az edzés ne nyűg legyen számodra, hanem egy olyan pontja a napodnak, amit már alig vársz, mert tudod, hogy nemcsak egy jót fogsz mozogni, hanem ráadásul mindezt nagyon jó hangulatban teszed majd, akkor várlak Téged sok szeretettel és egy nagy mosollyal.
Vigyázat, a jókedv ragad :)

Suha Dorottya

Nehéz lenne szavakba önteni mi mindent adott a sport... A sport nem csupán az egészséget szolgálja és remek stresszoldó, de kihat az ember jellemére is, nevel a játékra, a fegyelemre, az egymás iránti tiszteletre, megtanít küzdeni és kitartani. A sport örömet okoz, kapcsolatokat épít, bármely formájáról is legyen szó, és pontosan ez az, amit én szeretnék átadni, másokkal megtapasztaltatni.

Bacsó Krisztina

1998 óta tartok aerobic órákat. Végzettségemet a Testnevelési Főiskolán szereztem, aerobic edzői és fitness-testépítő szakon. Óráimon külön testrészeket dolgoztatok meg, segédeszközként steppadot, súlyzót, labdát, szalagot használok.

Egyszerű, dinamikus, jól követhető az óra, kezdőknek és haladóknak egyaránt ajánlom!

2008 óta vagyok személyi edző, hobbim a munkám, célom, hogy megszerettethessem a sport, a mozgás örömét, valamint az egészséges életmódot másokkal is. Számos elméleti és gyakorlati tapasztalattal várok szeretettel minden kedves vendéget, aki fogyni, izmosodni, szálkásodni vagy épp állóképességet növelni szeretne.

Kovács Gabriella

Életem eddigi részének szerves részét képezte a sportolás, hiszen már gyermekkorom óta rendszeresen és aktívan sportolok. A sport megtanított a célok kitűzésére, a küzdésre, a kitartásra, a fegyelemre és számos olyan apró dologra melyek a személyiségemet fejlesztették. Középiskolásként ismerkedtem meg az aerobikkal, majd az edzőm szakértelme, segítőkészsége indított el ezen a pályán. Aerobik, dance-step és drilling oktatóként immáron több mint 10 éve tevékenykedem és azóta is töretlenül hódolok ennek a sportágnak.

Filozófia: Sportolóként jól tudom mennyire fontos a szervezetnek a megfelelő tápanyag utánpótlása, a regeneráció, a pszichés és lelki egyensúly, a harmónia megteremtése és az inger gazdag környezet. Célom, hogy egészséges módon, élvezetes órákkal adjam át a mozgás élményét. Óráimat a dinamika, az erő és a magas intenzitás jellemzi. Igyekszem az óráimat olyan stílusban és hangulatban megtartani, hogy a kellemes fáradság érzésével hagyhasd el a termet.

Mottó: A te sikered az én örömöm - a te örömöd az én sikerem!

Zentai Katalin

Aerobik és aquafitnes oktató vagyok. 2010 óta a budaörsi uszodában tartok aquafitnest. Aerobik órákat pedig 1999 óta tartok két kisebb megszakítással, a két kislányom születése miatt. Óráim dinamikusak, de könnyen követhetőek mindenki számára. Fontos, hogy a gyakorlatokat pontosan, sérülésmentesen hajtsuk végre és közben megdolgoztassuk izmainkat, keringésünket. Szeretettel várlak az órámon, amit először próbálj ki és utána mond el véleményed.

Joó Tibor

Kifejlesztettem egy olyan óratípust a műfajon belül, amelybe bármilyen edzettségi szinten be lehet kapcsolódni, és rövid időn belül látványos eredmény érhető el.
Órám változatos, mind a zene üteme, ritmusa, mind a pulzus és az erőnlét váltakozó játéka ötvöződik.
Aki igazi kikapcsolódásra vágyik, vagy csak egy alapos átmozgatásra, esetleg komolyabb változást szeretne elérni annak itt a helye! :)

IMG_0243Jobaházi Domokos

Sziasztok!

Jobaházi Domokos vagyok, közgazdász és sportfanatikus.
TRX-el és funkcionális edzéssel négy éve foglalkozom, de már egészen fiatalon kiderült, hogy a sport életem meghatározó részét fogja képezni. Volt versenysport (7 éves koromtól tenisz egészen egyetemig), vannak hobbik (futás, TRX, calisthenics, funkcionális edzés, tollas, úszás) és „szerelemek”, úgymint WINDSURF és SÍ.

Egészen három évvel ezelőttiig a „túloldalon” voltam; edzéseken tanítványként, a különböző funkcionális és TRX órákon pedig, mint vendég vettem részt. Természetesen kevésbé szervezett keretek között oktattam már teniszt, sít és windsurföt, melyeknél mindig nagy örömömre szolgált az addig megszerzett tudás és szemléletmód átadása.

Célom a minél változatosabb és hatékonyabb edzésmunka mellet a minőségi mozgás megtanítása. A hosszú évek alatt összegyűjtött edzéssel, táplálkozással és megfelelő regenerációval kapcsolatos tapasztalatokat pedig remekül tudom alkalmazni saját óráimon, és szakmai tanácsadások alkalmával egyaránt.
Óráimat komplexitás, dinamizmus, a gyakorlatok technikailag pontos végrehajtása jellemzi, ezen kívül rendkívül nagy hangsúlyt fektetek a bemelegítésre és nyújtásra is!
Az általam kedvelt speciális terület a funkcionális edzés, ezt igyekszem ötvözni a már hagyományosnak mondható TRX edzéstípusokkal, és megfelelő edzettségi állapottól függően magas intenzitású intervallum tréningekkel.

Nem csak egy edzést tartok, fontos számomra, hogy a nálam sportolókat megtanítsam tudatosan edzeni, magasabb szinten teljesíteni (küzdeni), és felhívjam figyelmüket az edzőtermen kívüli „munka” fontosságára (MEGFELEŐ TÁPLÁLKOZÁS és PIHENÉS), mert a kitűzött célok elérése csak KOMPLEX szemléletmóddal lehetséges!

Ajánlott minden korosztály számára, minden szinten, azoknak, akik jobb erőnlétet és állóképességet szeretnének elérni.

Vadai István

Sziasztok! Ökölvívói pályafutásom 2000-ben indult, akkor mentem le először egy „box” terembe. Természetesen nekem is akkor tetszett meg ez a sport, amikor „Kokó” a pályafutása csúcsán volt. 2000-től 2002-ig Marton József volt az edzőm, akitől rengeteget tanultam az ökölvívásról. Józsi bácsiról tudni illik, hogy 14 éves kora óta boxolt, 62 évig foglalkozott az ökölvívással és profi volt a szakmai tudása. Ezáltal nagyon sokat tanultam tőle, és a szakirodalmakból is széleskörű információkra tettem szert.

Mi férfiak, mind úgy érezzük, hogy tudunk verekedni. Egy átlagember, nem tudja elképzelni, hogy ez is egy sport. Egy teniszező is olyan szervát adna 11 év teniszezés után, amit egy kezdő nem tudna visszaütni. Ez az ökölvívásnál sincs másképp.

Nálunk miből áll egy 1,5 órás edzés? Az elején mindig alaposan bemelegítünk. Nagyon fontos az ökölvívásban a test tökéletes bemelegítése. A melegítés után általában pontkesztyűzünk, vagy páros gyakorlatozunk, ugrókötelezünk. Ez kb. az edzés 1/3-a. A 2. harmadban reflexlabdázni szoktunk, vagy boxkörtézni. Mind a kettő nagyon fontos. A reflexlabda (mint a neve is sugallja, a reflexeket gyorsítja), a boxkörte pedig az ütemérzéket tökéletesíti. A 3/3-ban pedig sparringolunk (barátságos ökölvívó mérkőzés). Nem az a célunk, hogy az ökölvívástól elvegyük a kedveteket, de a küzdelemben használjuk fel igazán az addig tanultakat. Itt látom az egyéni problémákat: nincs megfelelő védekezés, robbanékonyság hiánya, kevés lábmunka, stb.

Ilyenkor szoktam Kalándy Imre vitéz ny. altábornagy szavait idézni (1943-ban a MÖSZ. ügyvezető elnöke): „Az ökölvívás a legnehezebb sportok közé tartozik. Elsősorban annak helyes technikai elsajátítása követel meg nagy gyakorlatot.”

Ha a fent említettek után sem riadtál vissza, és az egyik legférfiasabb sportot szeretnéd kipróbálni, akkor sok szeretettel várlak az ABS - Sportcentrumban.

 

Czina Krisztina

A "bodyART" tökéletesen ötvözi a dinamikus jógát a leghatékonyabb alakformáló, és nyútógyakorlatokkal úgy, hogy annak mozgásanyagát a gyógytorna szemüvegén mossa át, ekként a "bodyART" azon túl, hogy egy nagyon intenzív edzés, nem tartalmaz olyan gyakorlatokat, melyek megerőltetnék az ízületeket, vagy a gerincet.
Rendkívül hatékony alakformáló hatása már az első óra után érezhető, az izmok feszesebbé, a test hajlékonyabbá válik. A légző- és relaxációs gyakorlatok tisztítják és méregtelenítik a testet, miközben oldják a stresszt, kiegyensúlyozzák a szellemet. A gyakorlatok több nehézségi szinten a kezdők, és az aktívak sportolók számára is megfelelő kihívást nyújtanak.
A "bodyART" edzéssel fejlődik a hajlékonyság, az erős, az állóképesség, a kitartás, az egyensúlyérzék és a türelem, így mindazon képességek, amelyek a harmonikus, kifinomult mozgás, a tudatos lét alapjai.

photostudio_1476299006357
Neri Stella
A   bodyART   a tudatos edzès mellett a test,a lèlek ès a szellem hàrmassàgànak harmòniàja. Statikus ès dinamikus erőelemekkel tarkìtott mozgàsanyaga fejleszti a hajlèkonysàgot, erőt az àllòkèpessèget, kitartàst, stabilitàst, türelmet, tudatossàgot, olyan kèszsègeket ès kèpessègeket amelyek a harmònikus mozgàs, a tudatos lèt elkerülhetetlen alapja.
Ha mèg nem pròbàltad a   deep Work   ès az IRON  SYSTEM mögött rejlő tudàst itt az ideje,hogy benèzz egy deep Work òràra. Atletikus, intenzìv, ugyanakkor egyszerű, különleges ès màs ismeret mozgàsprogramoktòl meglehetősen eltèrő edzèsforma. A gyakorlatok alapja az öt termèszeti elem ès a rengeteg pozitìv energia. Csoportosan, mindenfèle eszköz nèlkül vègzett holisztikus funkcionàlis trèning.
Òràimon Body-Art basyc, dynamic, stretch, energy ès deep-Work tipusù òràk vannak jelen.