Aerobic oktatók

Aerobic oktatók

Vágó
Vágó Evelin

 

A rendszeres fizikai aktivitás már kisgyermekkorom óta szerves részét képezi az életemnek, szinte nincs olyan sport, amit ne próbáltam volna ki.

 

Tanulmányok:

2011 óta foglalkozom sportoktatással, nagyon szeretek sportolni, mert jótékony hatása a szervezet teljes egészére kihat.
2013-ban a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karán rekreációszervező és egészségfejlesztőként végeztem, majd 2015 júniusában a Testnevelési Egyetemen rekreáció irányítóként szereztem meg a diplomámat.

Tanulmányaim során főbb tantárgyaim között szerepelt az anatómia, élettan, edzéselmélet, táplálkozás-élettan, egészségmagatartástan, gimnasztika, torna, terápiás sportrekreáció, egészségfejlesztés, illetve mentális rekreáció. Szakdolgozatomban és diplomadolgozatomban a terhes nők és szülés utáni nők életmódbeli változásait vizsgáltam.

Hajni
Megyeri Hajnalka

Megyeri Hajnalka vagyok,
gyógytornász és aerobic oktató.

A főiskola elvégzése után intim torna elméleti
és gyakorlati képzésen vettem részt a
Semmelweis Egyetem I. számú nőgyógyászati klinikáján.
Itt írtam a szakdolgozatomat is, melynek témája a
kismamák fizikai terhelhetősége volt, így bátran
fordulhatnak hozzám azok az anyai örömök elé néző
vendégek is, akik várandósságuk alatt is szeretnék
élvezni a mozgás örömét!

Óráimat végigköveti a gyógytornász szemlélet, melyeken
kiemelt hangsúlyt fordítok a gyakorlatok pontos
kivitelezésére, a helyes testtartásra, hogy vendégeim
számára minél biztonságosabbá tegyem a mozgást.

Törekszem a változatos óra felépítésre, hogy ezáltal színesebbé tegyem az itt töltött időt.

Évente többször léböjt hétvégét is szervezek, hol célom az egészségtudatos életmód népszerűsítése.

Az elmúlt években egyre többet foglalkozom a testi-lelki harmónia megteremtésének fontosságával, ezért az elmúlt időszakban gerincjógával is foglalkozom. Az ott megszerzett tapasztalataimat igyekszem az óráimon is kamatoztatni.

Egy-két gondolat a gerinctréningről:
Egy olyan könnyen követhető mozgásforma, mely átmozgatja a gerinc kisízületeit, erősíti a gerinc megtartásáért felelős izmokat, valamint a stabilitásért felelős mélyizmokat.
Emellett erősíti a has és farizmokat is, melyek a medence stabilizálásában fontos szerepet töltenek be, mely szintén nagy hatással van a gerincünk stabilan tartásában.
Fejleszti az egyensúlyt.
Megnyújtja a zsugorodásra hajlamos izmokat, inakat a fiziológiás testtartás helyreállítása érdekében, mely gyakran a mozgásszervi problémák gyökere.

Az órát ajánlom minden olyan vendégünknek, aki szeretné megőrizni gerince egészségét, illetve mozgásszervi panaszokkal küzdő vendégeinknek is gerincproblémáik enyhítésére.

Szeretettel várok az óráimra minden vendéget, aki a mozgás örömét, jótékony hatását velem együtt szeretné megélni.

kép másolata
Jordán Ágnes

Jordán Ági vagyok, négy gyermekes, ötven éves családanya.
Biológia - rajz szakos tanárként végeztem, fazekas a szakmám.
A Testnevelési Egyetemen idén végeztem Testépítés-Fitnesz edzői szakon és Eurogym oktatóként.
Mindehhez az energiát, harmóniát és az erőt a Eurogym adja.
A Eurogym egy koreografált, vidám, zenés gimnasztika, mindenki számára teljesíthető szintezettséggel.
Szeretném itt, az ABS-ben megmutatni és átadni a benne rejlő pozitív erőt és örömet!

 

Lányok!
Vegyük fel a kesztyűt a változó kor kihívásaival szemben!
Csorbítsuk ki az idő vasfogát!
Próbáljátok ki a Eurogym-et és testi - lelki felfrissülés lesz az ajándék!
Egészség – Vidámság!

Jordán Ági

Eurogym oktató

DSC_9781 copy2
Janik Zsolt

 

4. dan Aikikai aikido
1. dan Iaido
2. kyu Bu-jitsu, Sutteki ryu

1973-ban születtem Budapesten. Munkatársaim és barátaim késztetésére (1994) ismerkedtem meg az aikidoval Telek József mesternél, Újpesten. Belépésemtől kezdve 2-3 évig párhuzamosan jártam több aikido mester edzéseire. Az Ishin-Densin Aikido Dojo feloszlása után szabadúszóként a Rendőrtiszti Főiskolán, majd később a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen aikidoztam. 2000-ben megnyitottam aikido iskolámat, melynek a Kyojun (hűség) nevet adtam.

A klubot előbb Gollo Michel (6. dan), majd 2006-tól Gulyás László (5. dan) útmutatásai alapján vezettem. 2002-ben Fujita senseinél levizsgáztam 1. danra. Ugyanebben az évben elkezdtem Sutteki-Ryu edzésekre járni, hogy tágítsam látókörömet a fegyveres technikák terén. 2004-ben Fujita senseinél 2. dan fokozatot szereztem. Ugyanekkor az edzői tevékenységhez szükséges képzésen aikido szakon sportoktatói vizsgát tettem.

2006 ban csatlakoztam a Magyarországi Kobayashi Dojok Egyesületéhez. 2008 januárjában hivatalos MKDE instruktori minősítést kaptam. 2009-ben Hiroaki Kobayashi sensei előtt 3. dan fokozatot szereztem. Még ebben az évben a Magyarországi Kobayashi Dojok Egyesületének elnökségi tagjává választottak. Ezek mellett Iaido (Muso Jikiden Eishin Ryu), illetve Kendo edzésekre járok, bővítve ezzel mind fegyveres technikai, mind a japán budo által iránymutatónak tartott etikai és kulturális ismereteimet.

2010 óta a Magyar Iaido válogatott tagja vagyok.

2011-ben a Magyarországi Kobayashi Dojok központi vizsgabizottságának tagjává választottak.
2011-ben megszereztem 1. danját Iaido harcművészetből.

2015-ben Kobayashi Yasuo soshihan előtt megszereztem 4. dan fokozatomat.

2015-ben beválasztottak a Magyarországi Kobayashi Dojok Egyesületének Technikai Bizottságába.

Önvédelem és Aikodo személyi és csoportos oktatást vállalok.

Telefonszám: +36 30 527 0102

20707093_1542322615788839_155979272_o
Báder Gabka

'Égni kell annak, aki gyújtani akar!’ – ezzel a mondattal adta át a Fitness Akadémián a vizsgabiztos a csoportos fitness instruktori oklevelemet és ebben a szellemben törekszem a sport és az egészséges életmód művelésére és megszerettetésére.
Örökmozgó vagyok és imádok jókat enni - szabadidőmben sportolok, sütök, főzök, és egészséges recepteket írok a gasztroblogomra. Bármikor szívesen beszélgetek a hosszútávon fenntartható, életmóddá alakítható teljes értékű táplálkozásról és sportról.
Hiszem, hogy a boldogság kulcsa az egészség. Egészség pedig csak fitt testben, nyugodt lélekkel és nyitott szívvel lehet – ezzel a nyitott szívvel várlak az edzéseimre!
Jó hangulatot, pörgős zenéket, kellemes fáradtságot ígérek :)

IMG_0206
Hadics Annamária

Egész életemet végigkísérte a mozgás, amit 4 évesen Berczik Sáránál kezdtem el 2 évet töltöttem a balettintézetben. Ezután a Jeszenszky - jazz balettet sajátítottam el, melyet végül az „örök szerelem” az aerobic és a fitness követett.

Szakirányú végzettségeim:

Testnevelési Egyetem - Főiskolai szak, szerzett végzettségem:verseny aerobic-edző szakirány
Dallos Anna: gyermek aerobic-és személyi edző.
Sport múlt: RSG, jazz-és klasszikus balett, aerobic, kondi.

Élő példája vagyok annak, hogy a hobbymból lett a hivatásom.

Óráim nem koreografáltak, könnyű követni őket.

Fő jellemzői a dinamizmus és a hatékonyság edzéstípustól függetlenül.

Követem és tanulom az új módszereket, amivel jobbá és erőssé tehetem a mindennapjaitokat testileg és lelkileg egyaránt.

A cél érdekében „bevetek mindent”: saját testsúly, gumiszalag, labda, súlyzó.

 

„Csupán egy dolognál kell erősebbnek lenned, a kifogásaidnál!”

 

Névtelen
Bimbó Beáta

Örökmozgó létemre, az edzésben találtam meg azt, ami igazán örömmel tölt el „Ez ad nekem erőt és mindent legyőző akaratot!” :-) Edzéseimen nagy hangsúlyt kap a funkcionális edzés, épp ezért a TRX-et tartom a legjobb eszköznek hozzá. Óráimon az egész testet átmozgatjuk, minden izomcsoport sorra kerül, kiemelt figyelemmel a core izmokra. Köredzés szerűen felépített, kemény változatos gyakorlatokra számíthatsz, maximálisan szemelőtt tartva a helyes végrehajtást és a prevenciót, mind e mellett mindenki megkapja a szükséges figyelmet és motivációt, így a hatékonyság garantált.

Tanulmányaim:

Internetional Wellness Institute: Személyi edző – 2016
R-Med: TRX suspension trainer - 2014
International Wellness Institute: Aerobik edző – 2014
TFTI Sport oktató vitorlázás sportágban - 2008

 

41884461_286515271953719_9200423880563359744_n
Pörzse Ildikó

Törekszem a kemény edzés mellett a jó hangulat megteremtésére is. Klasszikus aerobik elemekből felépített, dinamikus, az egész testet megdolgoztató gyakorlatokból álló edzéseket tartok, amelyek segítségével hatékonyan formálhatjuk az alakunkat és javíthatjuk a kondíciónkat.

Ha egy csoportos órára vágysz, ahol a jó hangulatú vidám társaságban szinte elröpül a mozgásra szánt 60 perc, köztünk a helyed!

kép
Tóth Ildikó

Az ABS Sportcentrumba hosszú ideig csak vendégként jártam, s be kell, hogy valljam, nem a spinning volt a kedvenc óratípusom. Két gyermek édesanyjaként azonban nem rajtam múlt, mikor edzhetek. Így keveredtem a spinninges csapatba, ahol egyszer csak valami átkapcsolódott bennem. Joó Tibor óráin ráéreztem, milyen a saját fizikai képességeim határainak feszegetése. Később Tibor kért meg helyettesítésre, majd elvégeztem a procycling tanfolyamot is, hogy minden szempontból teljes értékű edző lehessek. Most Tiborral felváltva vezetjük a spinning órákat. Igyekszem maximálisan odafigyelni a vendégek igényeire, mint a zene, mint a terhelhetőség terén. Természetesen eredeti végzettségemmel, gyógytornászként megszerzett tudásommal, tapasztalatommal is mindenkinek szívesen segítek! A mozgással, illetve sporttal kapcsolatos orientációm a munkámban és a hobbimban is mindig jelen volt, s ez így van ma is. Nekem a munkám egyben a hobbim is.

A spinning-órákra rendszeresen járó csapat jó társaság, mindenkit szívesen látunk!

Zentai Katalin

Aerobik és aquafitnes oktató vagyok. 2010 óta a budaörsi uszodában tartok aquafitnest. Aerobik órákat pedig 1999 óta tartok két kisebb megszakítással, a két kislányom születése miatt. Óráim dinamikusak, de könnyen követhetőek mindenki számára. Fontos, hogy a gyakorlatokat pontosan, sérülésmentesen hajtsuk végre és közben megdolgoztassuk izmainkat, keringésünket. Szeretettel várlak az órámon, amit először próbálj ki és utána mond el véleményed.

Domokos
Jobaházi Domokos

Sziasztok!

Jobaházi Domokos vagyok, közgazdász és sportfanatikus.
TRX-el és funkcionális edzéssel négy éve foglalkozom, de már egészen fiatalon kiderült, hogy a sport életem meghatározó részét fogja képezni. Volt versenysport (7 éves koromtól tenisz egészen egyetemig), vannak hobbik (futás, TRX, calisthenics, funkcionális edzés, tollas, úszás) és „szerelemek”, úgymint WINDSURF és SÍ.

Egészen három évvel ezelőttiig a „túloldalon” voltam; edzéseken tanítványként, a különböző funkcionális és TRX órákon pedig, mint vendég vettem részt. Természetesen kevésbé szervezett keretek között oktattam már teniszt, sít és windsurföt, melyeknél mindig nagy örömömre szolgált az addig megszerzett tudás és szemléletmód átadása.

Célom a minél változatosabb és hatékonyabb edzésmunka mellet a minőségi mozgás megtanítása. A hosszú évek alatt összegyűjtött edzéssel, táplálkozással és megfelelő regenerációval kapcsolatos tapasztalatokat pedig remekül tudom alkalmazni saját óráimon, és szakmai tanácsadások alkalmával egyaránt.
Óráimat komplexitás, dinamizmus, a gyakorlatok technikailag pontos végrehajtása jellemzi, ezen kívül rendkívül nagy hangsúlyt fektetek a bemelegítésre és nyújtásra is!
Az általam kedvelt speciális terület a funkcionális edzés, ezt igyekszem ötvözni a már hagyományosnak mondható TRX edzéstípusokkal, és megfelelő edzettségi állapottól függően magas intenzitású intervallum tréningekkel.

Nem csak egy edzést tartok, fontos számomra, hogy a nálam sportolókat megtanítsam tudatosan edzeni, magasabb szinten teljesíteni (küzdeni), és felhívjam figyelmüket az edzőtermen kívüli „munka” fontosságára (MEGFELEŐ TÁPLÁLKOZÁS és PIHENÉS), mert a kitűzött célok elérése csak KOMPLEX szemléletmóddal lehetséges!

Ajánlott minden korosztály számára, minden szinten, azoknak, akik jobb erőnlétet és állóképességet szeretnének elérni.

Vadai István

Sziasztok! Ökölvívói pályafutásom 2000-ben indult, akkor mentem le először egy „box” terembe. Természetesen nekem is akkor tetszett meg ez a sport, amikor „Kokó” a pályafutása csúcsán volt. 2000-től 2002-ig Marton József volt az edzőm, akitől rengeteget tanultam az ökölvívásról. Józsi bácsiról tudni illik, hogy 14 éves kora óta boxolt, 62 évig foglalkozott az ökölvívással és profi volt a szakmai tudása. Ezáltal nagyon sokat tanultam tőle, és a szakirodalmakból is széleskörű információkra tettem szert.

Mi férfiak, mind úgy érezzük, hogy tudunk verekedni. Egy átlagember, nem tudja elképzelni, hogy ez is egy sport. Egy teniszező is olyan szervát adna 11 év teniszezés után, amit egy kezdő nem tudna visszaütni. Ez az ökölvívásnál sincs másképp.

Nálunk miből áll egy 1,5 órás edzés? Az elején mindig alaposan bemelegítünk. Nagyon fontos az ökölvívásban a test tökéletes bemelegítése. A melegítés után általában pontkesztyűzünk, vagy páros gyakorlatozunk, ugrókötelezünk. Ez kb. az edzés 1/3-a. A 2. harmadban reflexlabdázni szoktunk, vagy boxkörtézni. Mind a kettő nagyon fontos. A reflexlabda (mint a neve is sugallja, a reflexeket gyorsítja), a boxkörte pedig az ütemérzéket tökéletesíti. A 3/3-ban pedig sparringolunk (barátságos ökölvívó mérkőzés). Nem az a célunk, hogy az ökölvívástól elvegyük a kedveteket, de a küzdelemben használjuk fel igazán az addig tanultakat. Itt látom az egyéni problémákat: nincs megfelelő védekezés, robbanékonyság hiánya, kevés lábmunka, stb.

Ilyenkor szoktam Kalándy Imre vitéz ny. altábornagy szavait idézni (1943-ban a MÖSZ. ügyvezető elnöke): „Az ökölvívás a legnehezebb sportok közé tartozik. Elsősorban annak helyes technikai elsajátítása követel meg nagy gyakorlatot.”

Ha a fent említettek után sem riadtál vissza, és az egyik legférfiasabb sportot szeretnéd kipróbálni, akkor sok szeretettel várlak az ABS - Sportcentrumban.

 

Czina Krisztina

A "bodyART" tökéletesen ötvözi a dinamikus jógát a leghatékonyabb alakformáló, és nyútógyakorlatokkal úgy, hogy annak mozgásanyagát a gyógytorna szemüvegén mossa át, ekként a "bodyART" azon túl, hogy egy nagyon intenzív edzés, nem tartalmaz olyan gyakorlatokat, melyek megerőltetnék az ízületeket, vagy a gerincet.
Rendkívül hatékony alakformáló hatása már az első óra után érezhető, az izmok feszesebbé, a test hajlékonyabbá válik. A légző- és relaxációs gyakorlatok tisztítják és méregtelenítik a testet, miközben oldják a stresszt, kiegyensúlyozzák a szellemet. A gyakorlatok több nehézségi szinten a kezdők, és az aktívak sportolók számára is megfelelő kihívást nyújtanak.
A "bodyART" edzéssel fejlődik a hajlékonyság, az erős, az állóképesség, a kitartás, az egyensúlyérzék és a türelem, így mindazon képességek, amelyek a harmonikus, kifinomult mozgás, a tudatos lét alapjai.

photostudio_1476299006357
Neri Stella
A   bodyART   a tudatos edzès mellett a test,a lèlek ès a szellem hàrmassàgànak harmòniàja. Statikus ès dinamikus erőelemekkel tarkìtott mozgàsanyaga fejleszti a hajlèkonysàgot, erőt az àllòkèpessèget, kitartàst, stabilitàst, türelmet, tudatossàgot, olyan kèszsègeket ès kèpessègeket amelyek a harmònikus mozgàs, a tudatos lèt elkerülhetetlen alapja.
Ha mèg nem pròbàltad a   deep Work   ès az IRON  SYSTEM mögött rejlő tudàst itt az ideje,hogy benèzz egy deep Work òràra. Atletikus, intenzìv, ugyanakkor egyszerű, különleges ès màs ismeret mozgàsprogramoktòl meglehetősen eltèrő edzèsforma. A gyakorlatok alapja az öt termèszeti elem ès a rengeteg pozitìv energia. Csoportosan, mindenfèle eszköz nèlkül vègzett holisztikus funkcionàlis trèning.
Òràimon Body-Art basyc, dynamic, stretch, energy ès deep-Work tipusù òràk vannak jelen.