Aerobic oktatók

IMG_20190213_114853_258

 Kovács Gabriella

 Szakirányú végzettség:

  • Aerobik sportedző (Testnevelési Egyetem)
  • Dance-step oktató (Fitness Company)
  • Drilling oktató (Fitness Company)
  • TRX Suspension tréner (R-Med Akadémia)
  • Funkcionális tréner (BOSU Hungary)
  • Gymstick Muscle tréner (Gymstick Akadémia)
  • Stability Workout instruktor (Gaál Attila)
  • Gyermekfitnesz és gyermekaerobik oktató (IWI)
  • Életmód és táplálkozási tanácsadó (Weider)
  • Sporttáplálkozás és táplálék-kiegészítés tanácsadó (Weider)

Szolgáltatásaim az ABS Sportcentrumban:

  • csoportos edzések
  • személyi és páros edzések
  • testösszetétel mérés és elemzés
  • táplálkozási tanácsadás

Civilben pénzügy-informatika szakközgazdász vagyok, továbbá sportórákkal és egészséges táplálkozással kapcsolatos élelmiszereket forgalmazó webáruház családi vállalkozás (www.okosbazar.hu) tulajdonosa. Aerobik edzőként több mint 20 év tapasztalatával megpróbálok segíteni azokon, akik szeretnének változtatni az életformájukon, hogy egészségesebb, és teljesebb életet élhessenek. Hiszek abban, hogy a megfelelő ételek és tápanyagok fogyasztása, valamint a rendszeres és aktív életmód hozzásegíthet minket a minőségi élet kialakításához. Meggyőződésem, hogy bármikor el lehet kezdeni a változtatást, a magunkra és családunkra való odafigyelést, és a rendszeres testmozgással és a táplálékok megválogatásával sokat tehetünk egészségünkért.

Csoportos és személyi edzéseimet a dinamika, a sokszínűség, a változatosság, és a precizitás jellemzik. Személyi edzéseimen rengeteg féle eszközzel dolgozunk, mert fő profilom az instabil és változó ellenállású eszközök valamint a saját testsúlyod használata.

Keress bátran, ha szereted - a kihívásokat, - a kemény edzéseket, - feszegetni a határaid és megtudni mire vagy képes.

Elérhetőségeim:

E-mail: kovacsg76@gmail.com
Tel: 06-20-9822-266


41572331_531236213965471_1028278173537665024_n

 Megyeri Hajnalka

Megyeri Hajnalka vagyok,
gyógytornász és aerobic oktató.

A főiskola elvégzése után intim torna elméleti
és gyakorlati képzésen vettem részt a
Semmelweis Egyetem I. számú nőgyógyászati klinikáján.
Itt írtam a szakdolgozatomat is, melynek témája a
kismamák fizikai terhelhetősége volt, így bátran
fordulhatnak hozzám azok az anyai örömök elé néző
vendégek is, akik várandósságuk alatt is szeretnék
élvezni a mozgás örömét!

Óráimat végigköveti a gyógytornász szemlélet, melyeken
kiemelt hangsúlyt fordítok a gyakorlatok pontos
kivitelezésére, a helyes testtartásra, hogy vendégeim
számára minél biztonságosabbá tegyem a mozgást.
Törekszem a változatos óra felépítésre, hogy ezáltal színesebbé tegyem az itt töltött időt.

Évente többször léböjt hétvégét is szervezek, hol célom az egészségtudatos életmód népszerűsítése.

Az elmúlt években egyre többet foglalkozom a testi-lelki harmónia megteremtésének fontosságával, ezért az elmúlt időszakban gerincjógával is foglalkozom. Az ott megszerzett tapasztalataimat igyekszem az óráimon is kamatoztatni.

Egy-két gondolat a gerinctréningről:
Egy olyan könnyen követhető mozgásforma, mely átmozgatja a gerinc kisízületeit, erősíti a gerinc megtartásáért felelős izmokat, valamint a stabilitásért felelős mélyizmokat.
Emellett erősíti a has és farizmokat is, melyek a medence stabilizálásában fontos szerepet töltenek be, mely szintén nagy hatással van a gerincünk stabilan tartásában.
Fejleszti az egyensúlyt.
Megnyújtja a zsugorodásra hajlamos izmokat, inakat a fiziológiás testtartás helyreállítása érdekében, mely gyakran a mozgásszervi problémák gyökere.

Az órát ajánlom minden olyan vendégünknek, aki szeretné megőrizni gerince egészségét, illetve mozgásszervi panaszokkal küzdő vendégeinknek is gerincproblémáik enyhítésére.

Szeretettel várok az óráimra minden vendéget, aki a mozgás örömét, jótékony hatását velem együtt szeretné megélni.

41884461_286515271953719_9200423880563359744_n

Pörzse Ildikó

Törekszem a kemény edzés mellett a jó hangulat megteremtésére is. Klasszikus aerobik elemekből felépített, dinamikus, az egész testet megdolgoztató gyakorlatokból álló edzéseket tartok, amelyek segítségével hatékonyan formálhatjuk az alakunkat és javíthatjuk a kondíciónkat.

Ha egy csoportos órára vágysz, ahol a jó hangulatú vidám társaságban szinte elröpül a mozgásra szánt 60 perc, köztünk a helyed!


kép

Tóth Ildikó

Az ABS Sportcentrumba hosszú ideig csak vendégként jártam, s be kell, hogy valljam, nem a spinning volt a kedvenc óratípusom. Két gyermek édesanyjaként azonban nem rajtam múlt, mikor edzhetek. Így keveredtem a spinninges csapatba, ahol egyszer csak valami átkapcsolódott bennem. Joó Tibor óráin ráéreztem, milyen a saját fizikai képességeim határainak feszegetése. Később Tibor kért meg helyettesítésre, majd elvégeztem a procycling tanfolyamot is, hogy minden szempontból teljes értékű edző lehessek. Most Tiborral felváltva vezetjük a spinning órákat. Igyekszem maximálisan odafigyelni a vendégek igényeire, mint a zene, mint a terhelhetőség terén. Természetesen eredeti végzettségemmel, gyógytornászként megszerzett tudásommal, tapasztalatommal is mindenkinek szívesen segítek! A mozgással, illetve sporttal kapcsolatos orientációm a munkámban és a hobbimban is mindig jelen volt, s ez így van ma is. Nekem a munkám egyben a hobbim is.

A spinning-órákra rendszeresen járó csapat jó társaság, mindenkit szívesen látunk!


zentai

Zentai Katalin

Aerobik és aquafitnes oktató vagyok. 2010 óta a budaörsi uszodában tartok aquafitnest. Aerobik órákat pedig 1999 óta tartok két kisebb megszakítással, a két kislányom születése miatt. Óráim dinamikusak, de könnyen követhetőek mindenki számára. Fontos, hogy a gyakorlatokat pontosan, sérülésmentesen hajtsuk végre és közben megdolgoztassuk izmainkat, keringésünket. Szeretettel várlak az órámon, amit először próbálj ki és utána mondd el véleményed.


vadai-istvan

 Vadai István

Sziasztok! Ökölvívói pályafutásom 2000-ben indult, akkor mentem le először egy „box” terembe. Természetesen nekem is akkor tetszett meg ez a sport, amikor „Kokó” a pályafutása csúcsán volt. 2000-től 2002-ig Marton József volt az edzőm, akitől rengeteget tanultam az ökölvívásról. Józsi bácsiról tudni illik, hogy 14 éves kora óta boxolt, 62 évig foglalkozott az ökölvívással és profi volt a szakmai tudása. Ezáltal nagyon sokat tanultam tőle, és a szakirodalmakból is széleskörű információkra tettem szert.

Mi férfiak, mind úgy érezzük, hogy tudunk verekedni. Egy átlagember, nem tudja elképzelni, hogy ez is egy sport. Egy teniszező is olyan szervát adna 11 év teniszezés után, amit egy kezdő nem tudna visszaütni. Ez az ökölvívásnál sincs másképp.

Nálunk miből áll egy 1,5 órás edzés? Az elején mindig alaposan bemelegítünk. Nagyon fontos az ökölvívásban a test tökéletes bemelegítése. A melegítés után általában pontkesztyűzünk, vagy páros gyakorlatozunk, ugrókötelezünk. Ez kb. az edzés 1/3-a. A 2. harmadban reflexlabdázni szoktunk, vagy boxkörtézni. Mind a kettő nagyon fontos. A reflexlabda (mint a neve is sugallja, a reflexeket gyorsítja), a boxkörte pedig az ütemérzéket tökéletesíti. A 3/3-ban pedig sparringolunk (barátságos ökölvívó mérkőzés). Nem az a célunk, hogy az ökölvívástól elvegyük a kedveteket, de a küzdelemben használjuk fel igazán az addig tanultakat. Itt látom az egyéni problémákat: nincs megfelelő védekezés, robbanékonyság hiánya, kevés lábmunka, stb.

Ilyenkor szoktam Kalándy Imre vitéz ny. altábornagy szavait idézni (1943-ban a MÖSZ. ügyvezető elnöke): „Az ökölvívás a legnehezebb sportok közé tartozik. Elsősorban annak helyes technikai elsajátítása követel meg nagy gyakorlatot.”

Ha a fent említettek után sem riadtál vissza, és az egyik legférfiasabb sportot szeretnéd kipróbálni, akkor sok szeretettel várlak az ABS - Sportcentrumban.