Aerobic oktatók

Szabados Viktória személyi edző (1)

Szabados Viktória

Tanulmányok:

  • Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar - rekreációszervezés és egészségfejlesztés
  • BSU - sportedző, akrobatikus torna
  • Art Edzőképzés - személyi edző
  • 20 éves sportolói múlt: torna, fitness, tánc sportágakban (23 éves korig torna válogatottság)
  • Fitness Világbajnokságon elért 1. helyezés, 10x Országos Bajnokság nyertese tornában, Európa bajnoki cím show táncban, számos egyéb nemzetközi eredmény torna és fitness sportágakban

Amiben segíteni tudok:
testsúlycsökkentés, alakformálás, életmódváltás, erő és állóképesség növelés, hajlékonyság fejlesztése, étkezési tanácsok

Beszélt nyelvek:
magyar, angol

Elérhetőségek:
+3630 724 4985
szabados.viktoria92@gmail.com


IMG_20190213_114853_258

 Kovács Gabriella

 Szakirányú végzettség:

  • Aerobik sportedző (Testnevelési Egyetem)
  • Dance-step oktató (Fitness Company)
  • Drilling oktató (Fitness Company)
  • TRX Suspension tréner (R-Med Akadémia)
  • Funkcionális tréner (BOSU Hungary)
  • Gymstick Muscle tréner (Gymstick Akadémia)
  • Stability Workout instruktor (Gaál Attila)
  • Gyermekfitnesz és gyermekaerobik oktató (IWI)
  • Életmód és táplálkozási tanácsadó (Weider)
  • Sporttáplálkozás és táplálék-kiegészítés tanácsadó (Weider)

Szolgáltatásaim az ABS Sportcentrumban:

  • csoportos edzések
  • személyi és páros edzések
  • testösszetétel mérés és elemzés
  • táplálkozási tanácsadás

Civilben pénzügy-informatika szakközgazdász vagyok, továbbá sportórákkal és egészséges táplálkozással kapcsolatos élelmiszereket forgalmazó webáruház családi vállalkozás (www.okosbazar.hu) tulajdonosa. Aerobik edzőként több mint 20 év tapasztalatával megpróbálok segíteni azokon, akik szeretnének változtatni az életformájukon, hogy egészségesebb, és teljesebb életet élhessenek. Hiszek abban, hogy a megfelelő ételek és tápanyagok fogyasztása, valamint a rendszeres és aktív életmód hozzásegíthet minket a minőségi élet kialakításához. Meggyőződésem, hogy bármikor el lehet kezdeni a változtatást, a magunkra és családunkra való odafigyelést, és a rendszeres testmozgással és a táplálékok megválogatásával sokat tehetünk egészségünkért.

Csoportos és személyi edzéseimet a dinamika, a sokszínűség, a változatosság, és a precizitás jellemzik. Személyi edzéseimen rengeteg féle eszközzel dolgozunk, mert fő profilom az instabil és változó ellenállású eszközök valamint a saját testsúlyod használata.

Keress bátran, ha szereted - a kihívásokat, - a kemény edzéseket, - feszegetni a határaid és megtudni mire vagy képes.

Elérhetőségeim:

E-mail: kovacsg76@gmail.com
Tel: 06-20-9822-266


41572331_531236213965471_1028278173537665024_n

 Megyeri Hajnalka

Megyeri Hajnalka vagyok,
gyógytornász és aerobic oktató.

A főiskola elvégzése után intim torna elméleti
és gyakorlati képzésen vettem részt a
Semmelweis Egyetem I. számú nőgyógyászati klinikáján.
Itt írtam a szakdolgozatomat is, melynek témája a
kismamák fizikai terhelhetősége volt, így bátran
fordulhatnak hozzám azok az anyai örömök elé néző
vendégek is, akik várandósságuk alatt is szeretnék
élvezni a mozgás örömét!

Óráimat végigköveti a gyógytornász szemlélet, melyeken
kiemelt hangsúlyt fordítok a gyakorlatok pontos
kivitelezésére, a helyes testtartásra, hogy vendégeim
számára minél biztonságosabbá tegyem a mozgást.
Törekszem a változatos óra felépítésre, hogy ezáltal színesebbé tegyem az itt töltött időt.

Évente többször léböjt hétvégét is szervezek, hol célom az egészségtudatos életmód népszerűsítése.

Az elmúlt években egyre többet foglalkozom a testi-lelki harmónia megteremtésének fontosságával, ezért az elmúlt időszakban gerincjógával is foglalkozom. Az ott megszerzett tapasztalataimat igyekszem az óráimon is kamatoztatni.

Egy-két gondolat a gerinctréningről:
Egy olyan könnyen követhető mozgásforma, mely átmozgatja a gerinc kisízületeit, erősíti a gerinc megtartásáért felelős izmokat, valamint a stabilitásért felelős mélyizmokat.
Emellett erősíti a has és farizmokat is, melyek a medence stabilizálásában fontos szerepet töltenek be, mely szintén nagy hatással van a gerincünk stabilan tartásában.
Fejleszti az egyensúlyt.
Megnyújtja a zsugorodásra hajlamos izmokat, inakat a fiziológiás testtartás helyreállítása érdekében, mely gyakran a mozgásszervi problémák gyökere.

Az órát ajánlom minden olyan vendégünknek, aki szeretné megőrizni gerince egészségét, illetve mozgásszervi panaszokkal küzdő vendégeinknek is gerincproblémáik enyhítésére.

Szeretettel várok az óráimra minden vendéget, aki a mozgás örömét, jótékony hatását velem együtt szeretné megélni.


DSC_9781 copy2

Janik Zsolt

4. dan Aikikai aikido
1. dan Iaido
2. kyu Bu-jitsu, Sutteki ryu

1973-ban születtem Budapesten. Munkatársaim és barátaim késztetésére (1994) ismerkedtem meg az aikidoval Telek József mesternél, Újpesten. Belépésemtől kezdve 2-3 évig párhuzamosan jártam több aikido mester edzéseire. Az Ishin-Densin Aikido Dojo feloszlása után szabadúszóként a Rendőrtiszti Főiskolán, majd később a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen aikidoztam. 2000-ben megnyitottam aikido iskolámat, melynek a Kyojun (hűség) nevet adtam.

A klubot előbb Gollo Michel (6. dan), majd 2006-tól Gulyás László (5. dan) útmutatásai alapján vezettem. 2002-ben Fujita senseinél levizsgáztam 1. danra. Ugyanebben az évben elkezdtem Sutteki-Ryu edzésekre járni, hogy tágítsam látókörömet a fegyveres technikák terén. 2004-ben Fujita senseinél 2. dan fokozatot szereztem. Ugyanekkor az edzői tevékenységhez szükséges képzésen aikido szakon sportoktatói vizsgát tettem.

  • 2006 ban csatlakoztam a Magyarországi Kobayashi Dojok Egyesületéhez. 2008 januárjában hivatalos MKDE instruktori minősítést kaptam. 2009-ben Hiroaki Kobayashi sensei előtt 3. dan fokozatot szereztem. Még ebben az évben a Magyarországi Kobayashi Dojok Egyesületének elnökségi tagjává választottak. Ezek mellett Iaido (Muso Jikiden Eishin Ryu), illetve Kendo edzésekre járok, bővítve ezzel mind fegyveres technikai, mind a japán budo által iránymutatónak tartott etikai és kulturális ismereteimet.
  • 2010 óta a Magyar Iaido válogatott tagja vagyok.
  • 2011-ben a Magyarországi Kobayashi Dojok központi vizsgabizottságának tagjává választottak.
  • 2011-ben megszereztem 1. danját Iaido harcművészetből.
  • 2015-ben Kobayashi Yasuo soshihan előtt megszereztem 4. dan fokozatomat.
  • 2015-ben beválasztottak a Magyarországi Kobayashi Dojok Egyesületének Technikai Bizottságába.

Önvédelem és Aikodo személyi és csoportos oktatást vállalok.

Telefonszám: +36 30 527 0102


41884461_286515271953719_9200423880563359744_n

Pörzse Ildikó

Törekszem a kemény edzés mellett a jó hangulat megteremtésére is. Klasszikus aerobik elemekből felépített, dinamikus, az egész testet megdolgoztató gyakorlatokból álló edzéseket tartok, amelyek segítségével hatékonyan formálhatjuk az alakunkat és javíthatjuk a kondíciónkat.

Ha egy csoportos órára vágysz, ahol a jó hangulatú vidám társaságban szinte elröpül a mozgásra szánt 60 perc, köztünk a helyed!


kép

Tóth Ildikó

Az ABS Sportcentrumba hosszú ideig csak vendégként jártam, s be kell, hogy valljam, nem a spinning volt a kedvenc óratípusom. Két gyermek édesanyjaként azonban nem rajtam múlt, mikor edzhetek. Így keveredtem a spinninges csapatba, ahol egyszer csak valami átkapcsolódott bennem. Joó Tibor óráin ráéreztem, milyen a saját fizikai képességeim határainak feszegetése. Később Tibor kért meg helyettesítésre, majd elvégeztem a procycling tanfolyamot is, hogy minden szempontból teljes értékű edző lehessek. Most Tiborral felváltva vezetjük a spinning órákat. Igyekszem maximálisan odafigyelni a vendégek igényeire, mint a zene, mint a terhelhetőség terén. Természetesen eredeti végzettségemmel, gyógytornászként megszerzett tudásommal, tapasztalatommal is mindenkinek szívesen segítek! A mozgással, illetve sporttal kapcsolatos orientációm a munkámban és a hobbimban is mindig jelen volt, s ez így van ma is. Nekem a munkám egyben a hobbim is.

A spinning-órákra rendszeresen járó csapat jó társaság, mindenkit szívesen látunk!


zentai

Zentai Katalin

Aerobik és aquafitnes oktató vagyok. 2010 óta a budaörsi uszodában tartok aquafitnest. Aerobik órákat pedig 1999 óta tartok két kisebb megszakítással, a két kislányom születése miatt. Óráim dinamikusak, de könnyen követhetőek mindenki számára. Fontos, hogy a gyakorlatokat pontosan, sérülésmentesen hajtsuk végre és közben megdolgoztassuk izmainkat, keringésünket. Szeretettel várlak az órámon, amit először próbálj ki és utána mondd el véleményed.


vadai-istvan

 Vadai István

Sziasztok! Ökölvívói pályafutásom 2000-ben indult, akkor mentem le először egy „box” terembe. Természetesen nekem is akkor tetszett meg ez a sport, amikor „Kokó” a pályafutása csúcsán volt. 2000-től 2002-ig Marton József volt az edzőm, akitől rengeteget tanultam az ökölvívásról. Józsi bácsiról tudni illik, hogy 14 éves kora óta boxolt, 62 évig foglalkozott az ökölvívással és profi volt a szakmai tudása. Ezáltal nagyon sokat tanultam tőle, és a szakirodalmakból is széleskörű információkra tettem szert.

Mi férfiak, mind úgy érezzük, hogy tudunk verekedni. Egy átlagember, nem tudja elképzelni, hogy ez is egy sport. Egy teniszező is olyan szervát adna 11 év teniszezés után, amit egy kezdő nem tudna visszaütni. Ez az ökölvívásnál sincs másképp.

Nálunk miből áll egy 1,5 órás edzés? Az elején mindig alaposan bemelegítünk. Nagyon fontos az ökölvívásban a test tökéletes bemelegítése. A melegítés után általában pontkesztyűzünk, vagy páros gyakorlatozunk, ugrókötelezünk. Ez kb. az edzés 1/3-a. A 2. harmadban reflexlabdázni szoktunk, vagy boxkörtézni. Mind a kettő nagyon fontos. A reflexlabda (mint a neve is sugallja, a reflexeket gyorsítja), a boxkörte pedig az ütemérzéket tökéletesíti. A 3/3-ban pedig sparringolunk (barátságos ökölvívó mérkőzés). Nem az a célunk, hogy az ökölvívástól elvegyük a kedveteket, de a küzdelemben használjuk fel igazán az addig tanultakat. Itt látom az egyéni problémákat: nincs megfelelő védekezés, robbanékonyság hiánya, kevés lábmunka, stb.

Ilyenkor szoktam Kalándy Imre vitéz ny. altábornagy szavait idézni (1943-ban a MÖSZ. ügyvezető elnöke): „Az ökölvívás a legnehezebb sportok közé tartozik. Elsősorban annak helyes technikai elsajátítása követel meg nagy gyakorlatot.”

Ha a fent említettek után sem riadtál vissza, és az egyik legférfiasabb sportot szeretnéd kipróbálni, akkor sok szeretettel várlak az ABS - Sportcentrumban.


 Berkes Boglárka

A sport születésem óta része az életemnek.
Több mozgásformában is kipróbáltam magam, végül a spinningben találtam meg azt az érzést, ami rávezetett arra, hogy ezzel szeretnék foglalkozni és megismertetni az emberekkel.

A Spinning sz egyik legkiválóbb kardió edzés, mely egyszerre fejleszti a testet és a lelket, a mentális képességeket és az állóképességet is.

Kapcsolat:
+3630 751 2518


Babas spinning kicsi

Kósa-Németh Csilla

Keresel egy mozgástípust, ahol a babáddal, kisgyermekeddel együtt lehetsz? Ahol nem kell szétválnotok, hanem vagy rajtad, vagy előtted játszik, miközben te sportolsz? És mindemellett társaságra vágysz?
Ha ezt keresed, gyere el a következő alkalomra!
A Tekerj a babáddal óra egy kerékpáros spinning óra, amely várandós és kisgyermekes anyukák és természetesen apukák számára lett kitalálva, hogy együtt edzhessenek babájukkal.
Az edzés ideje alatt a babák többnyire édesanyjuk hátán pihennek egy arra alkalmas hordozóeszközben. (Amennyiben szükség van rá, az órán jelen lévő hordozási tanácsadó segít a babát az anyukája hátára kötni.)
Ha a baba valamilyen oknál fogva nem szereti a hordozást, akkor ebben az esetben van rá lehetőség, hogy a terem elején elhelyezett babakarámon belül a hordozási tanácsadó foglalkozzon vele az óra ideje alatt. Így ő is nyugodtan játszik, és közben látja a közelben tekerő anyát, apát.
Gyertek, próbáljátok ki!
Az órára előzetes bejelentkezés szükséges, jelentkezni a Tekerj a babáddal - Babás spinning Csillával Facebook eseményen keresztül tudsz vagy a +36-20-592-8928 telefonszámon.